.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحویل 2 شهید بهشهري حادثه بمب‌گذاری سامرا

 فرماندار بهشهر از تحویل 2 شهید ایرانی حادثه بمب‌گذاری در سامرا خبر داد و گفت: وضعیت تحویل 2 شهید دیگر فردا مشخص می شود.

به گزارش فارس ، محمدرضا البرزی بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که به‌منظور پیگیری چگونگی ورود شهدای حادثه بمب‌گذاری سامرا به کشور و زمان تشییع پیکرهای شهدا، برگزار شد، گفت: 2 شهید به نام‌های ام لیلا کشاورزیان و نازدانه سعدی صبحگاه امروز تحویل ایران شدند.

وی افزود: ام لیلا کشاورزیان که خانواده او در مشهد زندگی می‌کنند، از تهران مستقیماً به مشهد مقدس منتقل شد و در آن جا تشییع می‌شود.

البرزی در ادامه گفت: نازدانه سعدی دیگر شهید حادثه تروریستی در سامرا است که صبح امروز ترتیب انتقال پیکر ایشان داده شده و حوالی ساعت چهار بعد از ظهر به بهشهر می‌رسد.

فرماندار بهشهر همچنین درباره وضعیت انتقال 2 شهید دیگر این حادثه، گفت: پیکر حمیدرضا آقابراری و همسرش گوهر صادقی هنوز در عراق است. ضمن اینکه مرتب پیگیر وضعیت انتقال آن‌ها هستیم؛ باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم مقامات عراقی چه تصمیمی برای زمان تحویل دادن آن‌ها خواهند گرفت.

وی درباره زمان تشییع پیکر نازدانه سعدی اظهار داشت: پنج‌شنبه شب، شب وداع با این شهید است و روز جمعه 8 دی تشییع خواهد شد.

البرزی علت تاخیر در زمان تشییع نازدانه سعدی را مشخص شدن وضعیت انتقال 2 شهید دیگر و تشییع همزمان شهدا اعلام کرد.

وی همچنین درباره وضعیت مجروحان اظهار داشت: مجروحان بستری شده در بیمارستان‌های عراق، هفته گذشته به بیمارستان سینا در تهران منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند که تعدادی از آن‌ها مرخص و به شهرستان بازگشتند.

به گزارش فارس، یک کاروان 41 نفره از زائران بهشهری که روز 23 آذر با پرواز ساری - بغداد وارد عراق شده بودند، حوالی 9.5 صبح 24 آذر در سه راهی تکریت، قسمت میانی خودروی حامل آن‌ها بر اثر حادثه بمب‌گذاری منفجر شد و 4 شهید و 18 زخمی بر جا گذاشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.